Ett liv, en hälsa.


Vilket spännande möte vi hade med Jarkko och Betina idag.
De utbildar personliga tränare och det vill vi ju ha här på Livingroom, ett helt team vill vi ha. Tänk vilken känsla att ha en tränare som hjälper och motiverar bara just mig! Man ska nog ge sig själv den chansen, att bara göra något för sig själv, som bara jag själv tjänar på, menar jag. Det är mitt liv, min hälsa! Åh, nu längtar jag ännu mer efter hösten. Ska bli så roligt med alla spännande nyheter vi har på G! Come and join;)


Proffsiga och duktiga är de, Jarkko och Betina! Tack för idag,)

Kommentarer
Postat av: Betina

TACK till ER! Som sagt, vilken höst det kommer att bli!!

2011-07-19 @ 16:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0