Årets sista snögubbe.


Lyra och hennes mamma afroLinn
kom på besök härom kvällen. Utanför låg snön djup och då passade de på att bygga årets förhoppningsvis sista snögubbe. Dagen innan var det vår i luften, så jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta när jag fick se konstverket. Fin blev den iallafall.

I morgon åker jag och Peter till Sthlm. Jag ska fotografera och blogga massor. På Livingroom får ni ju inte missa RPM-releasen på onsdag kl 18.00. Det är Linda och Stefan som kommer att få er att svettas. Vi hittar självklart på något spännande till det. So don´t miss!


Snögubben som bara fick stå kvar under natten, på morgonen efter var han kvaddad.


Kommentarer
Postat av: Karin

Hoppas du kan garantera det hihi

2011-03-21 @ 15:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0