Dagens träningspass: Flytta.

Ja, packa, slänga, spara och ta med är banne mig svettigt. Idag körde jag, Malin och Peter ett 6 timmars långt träningspass i min lägenhet i stället för på Livingroom. Men innan vi började med det var vi och köpte en dator till Malin, så hon kan blogga med stil när jag drar. Ja, där har ni min efterträdare. Och det kommer bli fantastiskt bra. Men som sagt, jag är ju fortfarande kvar ett litet tag till.
På Livingroom däremot roade de sig bland annat med infomöte om hälsoresan till Kreta och 90 min best of Zumba. Ni som av olika skäl inte kunde komma till infomötet behöver inte oroa er. Imorgon ska jag lägga upp allt viktigt som sades här på bloggen.
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag kan också ta en ny Mac, min nuvarande är lite seg, jag kan också blogga för er, från en medlems synvinkel!

2011-03-04 @ 00:06:23
URL: http://whiteframeblogg.blogspot.com
Postat av: Mari

Frida, du kommer att saknas inte minst av barn som bara älskar dig! Min Agnes hemma spelar rollspel om att hon är du :) du har verkligen lämnat ett avtryck i hennes lilla liv! Tack och lycka till

2011-03-07 @ 15:11:42
Postat av: Livingroom Frida

Åh Mari! Vad sött. Hoppas jag hinner ge henne en kram innan jag åker.

2011-03-08 @ 22:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0