Instruktörsutfrågning: Anna Gordh Humlesjö

 

Ikväll åker vår älskade yogainstruktör Anna Gordh Humlesjö till Skottland och är inte tillbaks på Livingroom förrän måndag den 14 mars, så tills dess får vi njuta av henne här på bloggen.

Ålder: 27 

Instruktör i: Flow Yoga, Yin Yoga Flow

Favorit träningslåt: "Halo" Beyonce

 

Favorit maträtt: sötpotatis
Favorit godis: Mörk choklad

Bästa träningstips: Träna på morgonen, då blir hela dagen skön sen

Bästa vilotips: sov minst 6-8h gå o lägga sig tidigt så man kan gå upp och träna tidigt 

Började intressera mig för träning: började dansa och yoga när ja va 13

Utbildade mig till instruktör för att: Jag vill dela med mig av mitt yoga passion till alla, för de har gett mig så mycket själv.

När jag inte håller pass tränar jag helst: Yoga Dance Flow (min egen blanding av dans och yoga)

Mål med min träning: träningen i sig är målet, jag gillar känslan av att yoga.

När och vad bör man äta för att orka genomföra mina pass: man bör helst träna på tom mage, alltså inte äta något större ca 2 h innan. 

När jag inte tränar eller jobbar: yoga och dans är de jag gör mest även på min fritid, men annars chillar jag med mina underbara vänner, bloggar eller lyssnar på musik. 

Få vet att jag: går upp frivilligt halv 6 varje morgon för att yoga och meditera

Det bästa med Livingroom: är att jag tror att de är sveriges skönaste och mysigaste gym, de känns inte som ett arbete de känns som att gå på semester varje gång jag kommer till Livingroom.
Söt och harmonisk. Underbar kombo.

Anna strålar energi, så är det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0