Välkommen Robban!

Här har ni ännu ett tillskott till Livingroom familjen. Fantatiska Robban kommer precis som Micke att jobba ute i gymparken, med hälsoplanen och på den kommande trainerspoten. Han är supermysig, riktigt grym på träning, väldigt hjälpsam och noga med tekniker så det kommer bli suveränt detta.
Det går liksom inte att inte tycka om Robban. Han är bara en sån som man gillar direkt. Jag känner nästan en gnutta avund över alla underbara och duktiga människor som ni på Livingroom kommer träffa och hänga med nu när jag försvinner. Det känns verkligen som att lämna sin familj.
Men, men nu är inte läge att bli snyftig. Nej, nu firar vi istället att Robban är en av oss! (Kommer alltid oss, för jag är och förblir Livingroomare oavsett vad.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-03-09 @ 08:05:53
Postat av: Anonym

Yes, in med mer boys;))

2011-03-09 @ 08:08:51
Postat av: Karin

Ni är super på att hitta trevliga och goa personer till er "stab" på Livingroom - men det hjälps inte - jag kommer att sakna just DIG Frida/kram Karin

2011-03-09 @ 09:06:52
Postat av: Karin

Ni är superbra på att hitta suverän personal till Livngroom - men, det hjälps inte = ) kommer ändå att sakna just DIG Frida / kramar Karin

2011-03-09 @ 09:08:55
Postat av: Sara

Ja vem kommer inte sakna Frida...:( vi snyftar!! Kramar!

2011-03-09 @ 12:47:05
URL: http://elisfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0