The Future.



Armarna känns som spagetti redan idag! Hur ska det gå med mig och min 30 dagars träning. En timme Bodybalance blev mitt träningspass idag och det var tungt vill jag lova. Kanske är det för att min förkylning har krypigt ner och satt sig i lungorna eller så är jag sååå otränad. Tur att jag äntligen sparkat igång mig själv!

Louise och Hanna (vår nya-PT tjej) hade genomgång av Utmaningens träningspass idag. Ska bli spännande imorgon då jag sätter klorna i det. Jag kommer att redovisa min träning här på bloggen och lite längre fram kommer även bildbevis. Misstänker att det kommer att behövas, ingen tror på mig om jag säger att jag tränat hemma eller hur;)

Framtiden är så spännande,
både för egen del men också för Livinggroom. Det är mycket på G! Morgondagens blogginlägg kommer innehålla en lite "what´s up" lista, så missa inte! Nu måste armarna få vila. God natt!


Kommentarer
Postat av: Therese W

Heja heja Malin du är så grym:-) kommer gå kanon ska du se.Längtar tills ja oxå kommit igång igen. Massa m kramar

2012-01-03 @ 09:16:52
Postat av: Malin

Känns otroligt skönt att äntligen vara igång;)

Det tog ju bara typ två år!

See you soon;)

Big hug

2012-01-03 @ 21:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0