What a day.



Ibland händer det bara. Allt bara stämmer. Kanske inte allt men. Jag ligger lite efter med lite arbete, viktigt arbete men det blir bara så. I dag blev träningen lite sisådär. Jag har gjort mina Fustraövningar lidandes och hann med en snabb promenix till gymmet. Jag har ont idag. Jag säger bara CXWorx;)

MEN det roliga är idag
inte min egna träning utan alla "Livingroomares". Två nya snabba löparband är på intågande nästa vecka!! Mer Cardio alltså, GÖTT!

Har även suttit i värsta bästa
mötet angående ett grymt konvent som vi ska ha på Livingroom!! YIEEE! Vill ha vår nu!! Mer info kommer i dagarna.

Vill också upplysa om att Pilatesen på torsdagar är en fortsättning. Bra att gå på ca 3 tisdagspass först;) Go for it friends!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0